Sprostitvene tehnike

Verjetno ste že ugotovili, da vsak človek potrebuje sprostitev. Iz prakse lahko potrdim, da si že s pravilnim zavestnim dihanjem, uspemo sprostiti marsikatero napetost, ki jo »pokasiramo« skozi naš delovni dan.
Ljudje smo vsakodnevno izpostavljeni stresu. Če ne zaradi službe, pa zaradi denarja, odnosov, obilice obveznosti in podobnih tegob. Da bomo lahko kos vsem izzivom, nam v prvi vrsti pomaga dobra psihofizična pripravljenost. Pod to lahko razumemo, da imamo vedno dovolj energije, smo v stiku s seboj, se znamo poslušati in da znamo na pravi način poskrbeti zase. Veliko ljudi se tega že zaveda in dobro skrbijo za svoje fizično telo, potrebno pa je vedeti, da imamo tudi čustveno, mentalno in energijsko telo, s katerimi je fizis močno povezan. Zato nam bo v pomoč znanje o energiji in energijsko-dihalnih in gibalnih tehnikah, s katerimi si pomagamo: premagati stres, izboljšati svoj imunski sistem in zdravje, pridobiti energijo in moč, poživiti svoje telo in ga okrepiti, učinkoviteje opravljati vsakodnevne delovne obveznosti, povečati kreativnost in izboljšati koncentracijo, prav tako pa ohranjajo, zaščitijo in povrnejo našo življenjsko energijo.

NEKAJ RECEPTOV ZA HITRO SPROSTITEV
Pravilno in najbolj učinkovito dihanje: najprej moramo globoko izdihniti in nato počasi vdihavati v trebuh. Ko je ta poln, spuščamo zrak v prsni del, in ga privzdignemo do ključnice. Izdihnemo v obratnem vrstnem redu: iz ključnice, prsni del in nato dokončamo iz trebuha. Na ta način lahko dihate kjerkoli ste- na delovnem mestu, doma pri vsakodnevnih opravilih, v vrsti,…
Za začetek si navijte telefon in vsako polno uro, naredite 10 globokih vdihov ali izdihov. Vdih skozi nos, izdih skozi usta. Tudi med delom lahko večkrat globlje vdihnete, sploh takrat, kadar začutite napetost ali utrujenost kjerkoli v telesu. Tako se boste že sproti sproščali in polnili, zato boste po koncu dneva lažji in manj utrujeni.
Z zavestnim dihanjem povečujemo svojemu telesu odpornost, vitalnost, razstrupljamo telo, se sprostimo in umirimo ter zbistrimo naše misli.

5-MINUTNE TEHNIKE ZA POLNJENJE
Z energijo se v mirovanju lahko napolnimo na več načinov. Predstavljam vam enega izmed njih.
Usedemo se z zravnano hrbtenico, dlani počivajo na naših nogah, obrnjene navzgor. Pričnemo globoko dihati ter pred seboj postavimo zlat steber. Iz njega vdihavamo zlato barvo (ali krogle, žarek) v naš pleksus (predel trebuha) vsaj 5 minut. Vdihnemo zlato svetlobo v pleksus, z izdihom pa jo pošljemo celemu telesu. Ponavljamo.
Po končani tehniki se umirimo in z zaprtimi očmi počivamo.

TEHNIKE DELUJEJO, ČE…
Kot za vse stvari v življenju, je potrebna disciplina tudi za sprostitev. Čeprav se sliši preprosto, nam um na začetku lahko zelo nagaja, ko pričnemo izvajati tehnike v praksi. Vedno najdemo dobre izgovore, da odložimo svojo sprostitev za kasneje. A če se v tistem trenutku malce brcnemo v »ta zadnjo« in naredimo nekaj zase, se nam bo to zagotovo obrestovalo.
In za konec lahko samo rečem, da TEHNIKE DELUJEJO, ČEJIH IZVAJAMO.

Leticija Fortin

Nazaj

Naprej